piątek, sierpnia 09, 2019

WYNIKI KONKURSU - RABKOLAND

WYNIKI KONKURSU - RABKOLAND 






WYNIKI KONKURSU - RABKOLAND 

Hej Moje Słoneczka !

Przyszedł czas na ogłoszenie wyników !

Przez ostatnie 7 dni na moim blogu oraz na IG był prowadzony konkurs gdzie do wygrania były bilety do RABKOLANDU ! 




Ciężki był wybór bo oprócz bloga,ig pisały też do mnie dziewczyny na pocztę.

W sumie było ponad 40 odpowiedzi ! A mogły wygrać tylko dwie osoby !

Wybór był mega ciężki ! 
Czytałam,analizowałam aktywność na blogu i IG.

I o to są :

1 miejsce i 3 bilety do #rabkoland wygrywa : 

@ZEBRATESTUJE 



2 miejsce i 2 bilety do #rabkoland wygrywa :

@malowana_ksiezniczka



Kochane czekam 2 dni na dane do wysyłki ! Czyli do 11.08.2019 ! 

Gratulację kochane ! 

Dziękuje wszystkim za udział ! 

Do następnego konkursu ! 



PRZYPOMINAM ŻE BILETY WAŻNE SĄ DO KOŃCA SEZONU CZYLI DO 30.09.2019 !

1 komentarz:

  1. Ehh szkoda, że mi się nie udało :( Może następnym razem, czekam na kolejny konkurs kochana! :*
    Gratuluję wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń