czwartek, stycznia 24, 2019

SERIA AA WINGS OF COLOR – USTA Serum Powieksząjace usta LIP PUSH UP

SERIA AA WINGS OF COLOR – USTA

Serum
Powieksząjace ustaLIP PUSH UP



Hej Moje Kochane Słoneczka ! :* Pielęgnacja ust..ciężki temat bo tyle produktów do wyboru jest.Ja uwielbiam lekko błyszczące błyszczyki.Kolor na ustach mam rzadko ale powiększające serum mam po raz pierwszy.Balsam jest bezbarwny,ładnie różano pachnie.Lekko czuć mrowienie na ustach podczas malowania.Ale czy są większe ? Nie nie są.Nie zauważyłam żeby były większe ( napuchnięte ) czy coś takiego.Raczej jest to zwykły bezbarwny błyszczyk do ust.Także jako błyszczyk polecam.Jako serum większe usta to dla mnie mega ściema.A Wy używacie takich serum powiększających ?

    TYP SKÓRYKAŻDY RODZAJ

  • KONSYSTENCJAPŁYNNA
  • WIEKDLA WSZYSTKICH
  • ZAPACHOWOCOWY
LIP PUSH UP SERUMSERUM POWIĘKSZAJĄCE USTA
JĘDRNE, SŁODKIE I PACHNĄCE USTA
kolagen, kwas hialuronowy, ekstrakt z róży



Rozkosznie słodkie i pachnące serum do ust. Połączenie mikrocząsteczek kolagenowych i hialuronowych o właściwościach wypełniających – nawilża, wygładza, wypełnia usta dodając im objętości. Dzięki natychmiastowemu optycznemu uwypukleniu usta wyglądają na jędrne i większe. Serum przynosi natychmiastową ulgę suchej skórze, regeneruje i zapobiega pęknięciom ust. Formuła wzbogacona o ekstrakt różany zapewnia długotrwałe nawilżenie, ochronę i piękny wygląd ust. Przy regularnym stosowaniu, działanie wypełniające serum, sprawi, że usta staną się jędrne na długo. W 100% przebadane alergologicznie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz