czwartek, listopada 08, 2018

CD - Kosmetyki: strona startowa


CD - Kosmetyki: strona startowa







Hej Moje Słoneczka ! 💕 

Dziś kolejna porcja małej informacji na temat kosmetyków firmy CD kosmetyki.

A dokładnie mowa o :


Lubisz połączenie świeżego grejpfruta i orzeźwiającej nuty imbiru? Teraz dzięki nowej serii dezodorantów CD o ten energetyczny zapach możesz uzupełnić także swoją kosmetyczkę. 



Orzeźwiające koktajle, desery, dietetyczne sałatki – cytrusy to produkty, po które często sięgasz w kuchni. Z cennych właściwości tych gorzkich owoców korzystać może również Twoja… skóra! Bogaty w witaminę C i wodę grejpfrut nie tylko wspomaga regenerację skóry, działa antybakteryjnie, ale także reguluje potliwość. Ekstrakt z imbiru wspomaga zaś wchłanianie składników odżywczych.





Jak widzicie dziś Wam pokazuje perfum ?
Dezodorant pod pachy ?
Moim zdaniem można tu i tu.
Ja go używałam pod pachy i jestem zadowolona.
Pacha jest sucha,nie zostawia białych śladów oraz żółtych.



Jest delikatny w zapachu.
Czuć fajnie świeże owoce ! 
Jestem zadowolona i plus za skład oraz za to że nie uczula ! 💕 




Ja polecam ! Cena to ok 15 zł.
Używam go już ok miesiąca albo i więcej i mam jeszcze większą połowę ! 

Znacie ?

Dziękuje firmie za zaufanie i za wsparcie Tarnowskiego Spotkania ! 💕 




Pozdrawiam Ewelina

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz