środa, lipca 04, 2018

INOFEM Nowoczesny suplement diety zawierający mio-inozytol 2000 mg i kwas foliowy 200 μg.

INOFEM Nowoczesny suplement diety zawierający
 mio-inozytol 2000 mg i kwas foliowy 200 μg.








Hej Moje Kociaki ! 💋

Dziś przychodzę do Was z produktem medycznym który postanowiliśmy z mężem zakupić 2 miesiące temu.

Jest to produkt INOFEM.



60 saszetek kosztuje 90 - 100 zł i starcza na 2 miesiące kuracji.
1 saszetka dziennie do rozpuszczenia w letniej wodzie.
Czemu to piłam...A już Wam piszę.

Jak wiecie mam problemy z okresem są a może lepiej napisać były obfite.
Do tego dochodzi niesamowity ból brzucha,piersi i innych części ciała.
Robiłam badania krwi,cytologie itp i wszystko jest w normnie.
Ale okresy były dla mnie tak męczące szczególnie pierwsze trzy dni że szukałam wszędzie pomocy.


W końcu natkneł się na tej produkt.
Bardziej wydawał mi się on dla kobiet które chcą być mamą bo ma dużo kwasu folowego ale stwierdziłam że raz się żyje i mąż mi zakupił.( Mama niechce być kwas foliowy działa też na inne rzeczy )
Grzecznie przez 60 dni piłam rano jedną saszetkę.
Smak ? Ja wiem jak wapno pomarańczowe ale takie już które zdążyło się ulotnić 
Dało się wypić bez problemu.






Teraz jestem przed 3 okresem powinnam go dostać między 7 a 10 lipca więc nad dniach...I czuje się dobrze.
Nic mnie nie boli.



Ostatni okres był owszem 7 dniowy ale taki normalny.I mogłam normalnie funkcjonować.
Powiem Was że zakupiłam następna porcje tego na następne 2 miesiące.
Potem zrobie sobie z 3/4 miesiące przerwy i zakupie od nowa.
Jest to ciekawy produkt i jak dla mnie super.







Pomógł mi...I do tego stopnia że podczas okresu nie zażywam już tabletek na ból a jadałam tylko ketonal forte więc naprawdę było zle.

A Wy jak się czujecie podczas okresu ?Macie jakieś swoje wyprubowane metody na ból ?

Ja Wam polecam w 100 % ten produkt ! 

Inofem myo inozytol

Indeks:  Inofem 




Nowoczesny suplement diety zawierający mio-inozytol 2000 mg i kwas foliowy 200 μg. Przyczynia się do utrzymania fizjologicznej równowagi hormonalnej u kobiet, pomagając uzupełnić niedobór tych substancji w organizmie.


Skład Inofemu jest wynikiem badań klinicznych przeprowadzonych na kilkuset pacjentkach. Badania te potwierdziły pozytywne działanie kompozycji mio-inozytolu i kwasu foliowego u kobiet z zespołem policystycznych jajników (PCOS), zaburzeniami miesiączkowania i cukrzycą.





Składniki: Mio-inozytol (2000 mg), kwas foliowy 
(kwas pteroilomonoglutaminowy, 200 μg), maltodekstryna, aromat cytrynowy.





Mio-inozytol jest ważnym elementem ściany komórkowej i mediatorów biochemicznych wewnątrz organizmu, między innymi wpływa na reakcje komórek na insulinę. Dodatkowo badania prowadzone w ostatnich 20 latach wykazały istotną rolę mio-inozytolu w procesie dojrzewania komórek jajowych w jajnikach.

Kwas foliowy należy do grupy folianów i wpływa na wiele funkcji metabolicznych w organizmie. Pomaga w utrzymaniu prawidłowego metabolizmu homocysteiny oraz w prawidłowej syntezie aminokwasów. Jednocześnie bierze udział w procesie podziału komórek, w tym komórek jajowych – oocytów.




Przeciwskazania :

Uczulenie na którykolwiek ze składników produktu.


Uwaga: 

Stosować pod kontrolą lekarza. Przed pierwszym użyciem lub po zmianie zalecenia stosowania należy skonsultować się z lekarzem.
Preparat nie może być stosowany jako substytut (zamiennik) zróżnicowanej diety, nie zastępuje zrównoważonej i różnorodnej diety. Należy przestrzegać zasad zdrowego stylu życia.
Nie należy przekraczać zalecanej dawki w ciągu dnia.
Przechowywać w miejscu niedostępnym i niewidocznym dla dzieci. Przechowywać w suchym miejscu w temperaturze poniżej 25ºC.


Dawkowanie:

Doustnie. 1 saszetka dziennie. Zawartość saszetki należy rozpuścić w 200 ml letniej wody, dokładnie wymieszać i wypić. W przypadku pytań, należy skonsultować się z lekarzem.


Nie zawiera laktozy i glutenu.
Inofem jest dostępny w opakowaniach po 30 oraz  60 saszetek.


Pozdrawiam Ewelina

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz