czwartek, lipca 26, 2018

Go For Expert - Chronimy pralkę

Go For Expert - Chronimy pralkę









Hej Moje Słonka Kochane ! 😄😍😎💘🐼🐧



Jak wiecie na moim blogu można poczytać o wszystkim.
Dziś przychodzę z " ochroniarzem " pralek.






Odkąd pamiętam dawałam do pralki Call-gon...

Ale powiem Wam szczerze że trochu mnie zjadał finansowo i szukałam przez długi czas jakiegoś taniego a jednocześnie dobrego zamiennika.


I tak znalazłam GO FOR EXPERT w Tesco za cale 11 zł ! Kg proszek ! Który wsypuje się do pralki wraz z ciuchami i innymi proszkami i normalnie się pierze ! 




Ja robię pranie średnio 3 - 4 razy w tygodniu więc naprawdę u mnie pralka jest na pełnych obrotach i potrzebuję ochrony.

Proszek jest biały ,wydajny ( mam go od kwietnia  a jest większe pół opakowania )
 no i bezzapachowy.

Nie niszczy ubrań ani nie ma się jakieś alergi czy czegoś takiego.
No i pralka śmiga ! 😃 





A Wy czego używacie do ochrony swojej pralki ? 
Macie coś sprawdzonego ? 

Buziaki ! 😍

Pozdrawiam Ewelina




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz