niedziela, maja 20, 2018

Wycieczka nr 16 / 2018 ! Krakowskie ZOO :) 13.05.2018

Wycieczka nr 16 / 2018 ! Krakowskie ZOO :) 







Hej Moje Słoneczka ! :*

Te które śledzą mnie na IG wiedzą dobrze że albo pracuję albo podróżuje ;) I tak było 13.Maja 2018.
Wybraliśmy się do ZOO krakowskiego ( była to moja 3 wizyta w tym zoo , ale z moim mężem 2 )
Dojazd do ZOO w miarę łatwy,w weekend trzeba zostawić auto na dolnym parkingu ( płatny 15 zł za 5 godzin - zdzierstwo ).Cena biletu do ZOO to jest 18 zł od osoby.
ZOO ładne zadbane ale dla mnie nr 1 jak na razie jest ZOO w Czechach ( Ostravie )

Jeśli chodzi o ranking ZOO dla nas to leci to tak :


1) Ostrava Czechy ( 2 wizyty )


2) Krakow ( 3 wizyty )



3) Toruń ( 1 wizyta ) 



4) Chorzów ( 2 wizyty ) 



5) Gdańsk ( 1 wizyta ) 



6) Zamość ( 1 wizyta ) 



Co tu dużo pisać ? Zakupiłam sobie magnes na lodóweczkę za 10 zł .
Zoo ładne,zadbane ale też zatłoczone ;-(

Następnie udaliśmy się na nasz ukochany Kazimierz na Maczankę po Krakowsku oraz na pyszne lody tajskie :)
Zwiedziliśmy też Synagone ( 10 zł od osoby za zwiedzanie ) 

Potem do domku ;)


Po wklejam Wam fotki - więcej powiedzą ;) 

A jakie jest Twoje ulubione ZOO ??


















Pingwinki ;) 












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz