czwartek, maja 10, 2018

Puder Sypki - www.constancecarroll.pl


https://www.constancecarroll.pl









Hej Moje Słoneczka ! 🌹


Dziś przychodzę do Was z kolejna recenzja produktu który dostałam na spotkaniu blogerek,tym razem jest to puder sypki od firmy :





Puder znajduje się standardowy plastikowym pudełeczku z odkręcana pokrywka,w środku jest gąbeczka do nakładania pudru.



Kolor mam jasny ale dobrze się komponuje z moja twarzą.
Nie sypie się bardzo po twarzy czy tez ubraniach.
Trzyma się dość dobrze bo ok 4 h ( jak dla mnie ok ).






Po nałożeniu bazy na twarz a następnie pudru nie " roluje się " oraz nie robi się taki sztuczny tylko taki jest normalny.



Jak używam bardzo rzadko pudrów i fluidów to z tego jestem zadowolona.




A Wy znacie ?

Cena takiego przyjemniaczka to 15 zl 😎

Producent :

Puder sypki Constance Carroll Loose Powder Tranlucent 3


  
14,99 zł 

Brutto 



Delikatny puder sypki przeznaczony do wykończenia i utrwalenia makijażu. Puder idealnie współgra z odcieniem skóry, utrzymuje się na niej przez cały dzień i nadaje cerze delikatny i wypoczęty wygląd. Dzięki delikatnej konsystencji zapewnia naturalny efekt matowej, jedwabiście gładkiej skóry. Niesamowicie lekki, delikatnie matuje, ale jednocześnie nie obciąża skóry. Twarz jest gładka i jedwabista, a puder niewidoczny.




Pozdrawiam Ewelina

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz