wtorek, listopada 28, 2017

Garnier Fructis Oil Repair 3 Mgiełka Olejkowa


Garnier Fructis Oil Repair 3 Mgiełka Olejkowa










Mgiełka do włosów.

GARNIER FRUCTIS Mgiełka olejkowa 150ml 



Hej Moje Kociaki Słodkie ! :* :-)


Mam nadzieje że uda mi się pomału wrócić w blogosferę ale wiecie jak jest ;) Dużoo pracy mam bo potrzebna kasa na 2018 ;) Plus obowiązki domowe,insta,gra,czas dla siebie,mini spacery no i oczywiście blogi.Ale myślę ze kilka postów w miesiącu będzie i będzie dobrze ;)


Dziś chce Wam napisać kilka słów o mgiełce do włosów od Garniera.

Pierwsze, co mnie urzekło w tym innowacyjnym kosmetyku to zapach. Piękny, owocowy, lekko słodki, długo utrzymujący się na włosach. Mój mąż pytał, czy mam nowe perfumy - mgiełka jest naprawdę intensywna.
Pachnie dość długo,a łazienka jest cała w owocowych nutach.



Biorąc pod uwagę nazwę - mgiełka olejkowa, myślałam że będzie to tłusty płyn w formie sprayu, który nakłada się tak, jak tradycyjne oleje, a potem spłukuje. Mgiełka jest jednak odżywką/serum do włosów, które ma za zadanie zabezpieczać końce, wygładzić kosmyki i sprawić, że będą wyglądały zdrowiej. Można ją aplikować w każdym momencie dnia, zarówno na mokre, jak i na suche włosy, w zależności od potrzeb.
Ja mgiełkę używałam do włosów mokrych tzn zaraz po myciu bo pomagała mi w rozczesywaniu.
Na suche włosy używałam rzadko,ale się zdarzało.
Ogólnie mgiełka znajduje się w ładnym,pomarańczowym opakowaniu,która posiada ładną grafiką miła dla oka.Przyciąga wzrok.
Mgiełka dobrze się spisuje,ładnie mi włosy rozczesuje,nadaje im blasku oraz odżywienia.
Moje włosy po używaniu mgiełki stały się mocne,lśniące,odżywione,ładniejsze.
Jestem z mgiełki bardzo zadowolona.No i ten zapach...Hmmm...Mgiełkę polecam w 100 % :) 





Kilka Słów od producenta : 

Garnier Fructis Oil Repair 3 Mgiełka Olejkowa 

pojemność 150ml

Intensywne odżywienie suchych, zniszczonych i łamliwych włosów. Odkryj cudowną moc działania 3 odżywczych olejków i przywróć włosom olśniewającą miękkość i blask!  


Olejek do włosów w formie lekkiej i odświeżającej mgiełki. Trzy wyselekcjonowane odżywcze olejki owocowe z mango, moreli i migdałów zapewnią dogłębną pielęgnację i intensywne odżywienie suchych, zniszczonych i łamliwych włosów.

Twoje włosy są suche, zniszczone i łamliwe? Szukasz odżywczego olejku do włosów do codziennej pielęgnacji, który zapewni im intensywne odżywienie bez obciążania? Wypróbuj olejkową mgiełkę do włosów Garnier w wyjątkowo lekkiej formule i zapewnij swoim włosom intensywne odżywienie, lekkość i blask.

Mikroskopijne cząsteczki mgiełki z 3 olejków owocowych - mango, moreli i migdałów - sprawią, że włosy staną się miękkie, lśniące, sprężyste i właściwie odżywione. Lekka i sucha formuła mgiełki olejkowej pozwala pielęgnować je na całej długości bez uczucia obciążenia.

Cechy:
wyjątkowo lekka i sucha formuła
zawartość aż 3 intensywnie odżywczych olejków: mango, migdał, morela
skuteczny sposób na bardzo suche, zniszczone i łamliwe włosy
natychmiastowe działanie: odżywienie, miękkość, sprężystość i blask
łatwa i szybka aplikacja
duża wydajność i pojemność mgiełki - aż 150ml!  

Szybka, przyjemna i łatwa aplikacja: olejek do włosów rozpyl delikatnie na suche lub wilgotne włosy z odległości około 15cm. Przed szczotkowaniem: zastosuj, aby odżywić włosy i ułatwić ich układanie. W dowolnym momencie dnia: aplikuj, by otrzymać natychmiastowy efekt olśniewająco miękkich i błyszczących włosów. 

Składniki


Isobutane, Alcohol denat., Dimethicone, Isopropyl Myristate, VP/VA Copolymer, Eurenol, Limonene, Linalool, Benzyl Salicylate, Benzyl Alcohol, Mangifera Indica Seed Oil/Mango Seed Oil, Alpha-Isomethyl Ionone, Paraffinum Liquidum/Mineral Oil, Butylphenyl Methylpropional, Octyldodecanol, Citronellol, Prunus Amygdalus Dulcis Oil/Sweet Almond Oil, Prunus Armeniaca Kernel Oil/Apricot Kernel Oil, Hexyl Cinnamal, Amyl Cinnamal, Parfum/Fragrance (FIL C163712/2).

SKRAJNIE ŁATWOPALNY AEROZOL!

Pojemnik pod ciśnieniem: ryzyko rozerwania po wystawieniu pojemnika na działanie wysokiej temperatury. Trzymać z dala od źródeł ciepła, gorących powierzchni, źródeł iskrzenia, nieosłoniętego płomienia oraz innych źródeł zapłonu. Nie palić tytoniu. Nie rozpylać na nieosłonięty płomień ani na inne źródło zapłonu. Nie dziurawić ani nie spalać pojemnika nawet po zużyciu. Chronić przed słońcem. Chronić przed temperaturą powyżej 50°C.

Chronić przed dziećmi.

Nie rozpylać w kierunku oczu lub na podrażnioną skórę. Nie wdychać. Nie stosować do innych celów niż te, do których produkt jest przeznaczony. Nie stosować w dusznym pomieszczeniu

A Wy znacie tą mgiełkę ? Lub jakąś inną ? Godną polecenia ?? :) 
Buziaki Słoneczka !! ;-*;-*;-*

P.S - A to tak na poprawę humoru ;D Jak już jesteśmy przy włosach :D 







Pozdrawiam Ewelina :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz