wtorek, lutego 27, 2024

RELACJA ZE SPOTKANIA BLOGEREK / Reklama / Materiał Reklamowy

 RELACJA ZE SPOTKANIA BLOGEREK 





Hej Moje Myszki Kochane :) 

Dziś szybki i mały post bo wszystko było pokazane na moim IG ( uważam , że tam reklama jest zdecydowanie większa dla firm )

Jak wiecie w Sobotę 24 lutego odbyło się spotkanie blogerek w Tarnowie ! Było to moje 12 spotkanie i 10 na które organizowałam paczki ! W tym roku udało mi się ogarnąć 34 paczki a Renacie 12 a że przychodziły na mój adres to trochu tych paczek do wywiezienia w dniu wydarzenia było .  Plus podziękowania dla osób prywatnych z jednej z firm które podarowały za swoje pieniądze 2 legowiska i zabawkę dla kotków ! To bardzo miłe ! 

Ale zacznijmy od początku ! W sobotę rano pobudka o 6 kąpiel , pies , śniadanko i ogarnianie siebie ! Potem o 10 przyszła Renata z bloga OCZAMI RENATY  wypiłyśmy kawę o 11 przyszedł mój brat żeby nam pomóc nosić paczki. O 11;40 byliśmy już pod lokalem który nas ugościł czyli PIZZA FELICITA  . Pani kelnerka była tak miła , że wpuściła nas 10 min wcześniej , żeby na spokojnie ułożyć paczki , żeby nikomu nie przeszkadzały . Między czasie zamówiłam pizzę dla męża  i mojego brata z kurczakiem i 2 herbaty  cynamonowe . Warto dodać , że jak będziecie w Tarnowie to koniecznie muście odwiedzić https://www.felicitatarnow.pl/ chodzę tam od samego początku jak lokal powstał i zawsze pyszne , świeże jedzenie , wysokiej jakości składniki ! Ceny bardzo dobre ! Obsługa miła , zawsze czysto i duży plus za to że można z psem który zawsze dostaje wodę i smaczki ! 

Zaraz po nas przyjechała Magda która miała 4 paczki . Przesympatyczna dziewczyna , pomogła mi z paczkami itp , po niej zawitała Monika ( to ona będzie przedstawicielką naszego spotkania w Fundacji Bochnianie Bezdomniakom ) Monika to taka moja prawa ręka z którą znam się 9 lat ( właśnie dzięki spotkaniom blogerek ) . Jeśli chodzi o licznik paczek u Moniki to 12 ! Za co bardzo dziękujemy ! I zaraz po Monicę przyjechała Angelika która niestety nie przywiozła a ni jednej paczki dlatego ostatecznie nasz wynik to 62 paczki ! Plus jedna prywatna jak już wspomniałam ! 

O 13 oficjalnie zaczęło się nasze spotkanie ! Każda sobie coś zamówiła czy to do jedzenia czy to do picia . Ja tym razem postawiłam na sałatkę z kozim serem ! No poezja ! Do tego kawka z syropem z białej czekolady . Dziewczyny miały pizzę każda inna . Jedynie Angelika nic nie jadła . Jedzenie jak już pisałam wyżej najlepsze w całym Tarnowie ! 







Były rozmowy , śmiechy , rozmawiałyśmy na temat produktów , reklamy itp . I tak czas płyną , że przyszedł czas na rozdanie paczek , a następnie na licytacje ! A tu się działo ,oj działo . Jak pewnie wiecie z naszych relacji walka była zaciekła ! Były świetne produkty do licytacji ale też cel był szlachetny. 

Koniec końców udało się wszystko zlicytować ! I wyszło ponad 2 tysiące . Za te pieniądze Monika kupi potrzebne produkty  / rzeczy / karmę dla Fundacji Bochnianie Bezdomniakom ! 
























Pierwsza niestety opuściła nas Magda ( ma ponad 2 h jazdy do domku ) zaraz po niej wyszła Angelika .A my z Moniką i Renatą jeszcze zostały . Renata zamówiła sobie kawę i ciacho ja taki sam zestaw, Monika pyszną zimową herbatkę i jeszcze spędziłyśmy z godzinkę na rozmowach ! 

Razem wszystkie wyszłyśmy po 17 ;) 

Powiem Wam , że mi zawsze mało czasu na tych spotkaniach ! Nigdy nie mogę się nagadać ! Cieszę się , że miałam okazje poznać dwie totalnie nowe dziewczyny , czyli Magdę i Angelikę ! 

Jak już Monika będzie w fundacji na pewno zda relacje i na pewno się z Wami podzielimy tą informacją ! Co zostało przekazane , jakiej ilości itp . Dlatego zachęcam do oglądania i obserwowania naszych profili na IG ! 

Jeszcze raz dziękuje https://www.felicitatarnow.pl/ za ugoszczenia nas , za najlepsza pizzę w mieście , miłą obsługę ! 

Dziękuje z całego serca dziewczyną za przybycie za paczki , za licytacje , że tak chojnie brałyście w niej udział , za miły czas ! 

Dziękuje z całego serca firmą które okazały serce nie tylko nam ale też kotką za dary w postaci poduszek ( LOVEDOG ) za zabawki , za witaminy ! 

Recenzję pomału zaczną się pojawiać ! Zaglądajcie , obserwujecie , komentujcie !



DZIĘKUJEMY ! 








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz