piątek, sierpnia 12, 2022

Produkty YOPE / Testy z POLKI.PL / REKLAMA / PREZENT

 Produkty YOPE / Testy z POLKI.PL 

Poznaj najbardziej rodzinne kosmetyki do mycia ciała i włosów!

zygzag

Są uniwersalne i delikatne. Skutecznie myją i pielęgnują skórę
oraz włosy. Przyjemne zapachy i rodzinny format butelek przypadną
do gustu wszystkim domownikom. Dzięki formule z receptury YOPE,
linia FAMILOVE jest przyjazna dla ludzi, zwierząt i środowiska,
a dzięki niezwykłej wydajności – również dla rodzinnego budżetu.







Hej Moje Myszki Kochane :)

Dziś przychodzę do Was z małą recenzją produktów które dostałam do testów od portalu POLKI.PL .Jak wiecie z mojego IG produkty są trzy i są one firmy YOPE .

Do testów dostałam mydło , szampon oraz żel pod prysznic 

( 2 w 1 z płynem do kąpieli )


Zacznijmy od szamponu :

Opakowanie to aż 750 ml , więc bardzo duże , do tego opakowanie posiada ładna zadbaną grafikę , miłą dla oka . Szampon posiada w swoim składzie aż 98 % naturalnych składników co bardzo mnie cieszy , mnie oraz moją rodzinę szczególnie mojego męża który ma bardzo wrażliwą skórę głowy . Szampon jest bardzo delikatny , dobrze oczyszcza włosy oraz głowę . Po szamponie nie mieliśmy żadnych skutków ubocznych , włosy były czyste , odświeżone i łatwo było je rozczesać .Do tego zauważyłam że włosy są miękkie w dotyku ,lśniące , takie odżywione . Plus za to że szampon nie szczypie w oczy . Szampon jest bardzo wydajny , starcza spokojnie dla całej rodziny na miesiąc użytkowania . My jesteśmy bardzo zadowoleni ;) 

Najbardziej rodzinny
szampon do włosów product
  • jest odpowiedni do codziennej pielęgnacji każdego rodzaju włosów
  • naturalne składniki usuwają z włosów i skóry głowy wszelkie zanieczyszczenia
  • pozostawia intensywne i trwałe uczucie świeżości
  • ma właściwości odżywcze i nawilżające
  • wygładza, ułatwiając rozczesywanie

Kolejny produkt to żel pod prysznic i żel do kąpieli czyli produkt 2 w 1 :) 

Jest to bardzo gęsty żel , który pięknie pachnie , dobrze się pieni , wystarczy mała ilość żeby powstała duża ilość piany. Żel bardzo wygładza skórę , dobrze ją nawilża , nie uczula , nie podrażnia skóry. Cieszy mnie fakt że żel składa się aż z 98 % naturalnych składników . Żel u mnie używa cała rodzina i cała rodzina jest bardzo zadowolona . 


Najbardziej rodzinny
żel pod prysznic i płyn
do kąpieli w jednym product
  • zawiera 98% składników pochodzenia naturalnego
  • oczyszcza skórę
  • nie przesusza skóry
  • relaksuje, dzięki energetycznemu zapachowi kwiatów bergamotki
  • dotlenienia, nawilża i oczyszcza komórki skóry
  • zawiera masło murumuru, które wygładza i poprawia elastyczność

Ostatni produkt jaki miałam okazje testować to MYDŁO ! 

Mydło w płynie jest nr 1 u nas w rodzinie , wygodne w użyciu bo ma pompkę  . Mydło się znajduję w butelce o pojemności 750 ml , składa się z 98 % naturalnych składników . Mydło jest bardzo wydajne , nie uczula , nie podrażnia . Dobrze zmywa makijaż , dobrze oczyszcza skórę twarzy . U mnie rodzina też go stosuje do mycia całego ciała. Plus że mydło nie wysusza skóry , a wręcz przeciwnie dobrze go nawilża. Jesteśmy zadowoleni ;) 


Najbardziej rodzinne
mydło w płynie product
  • łączy delikatne składniki myjące z organicznym kompleksem olejów
  • pielęgnuje skórę dłoni
  • zachwyca zapachem kwiatów bergamotki
  • zawiera masło murumuru, które doskonale poprawia nawilżenie i elastyczność oraz wygładza skórę










A Wy znacie te produkty ?

Ja się z nich zakochałam :) 
Dziękuje POLKI.PL za możliwość testów :)

----

#REKLAMA 

1 komentarz: