wtorek, stycznia 05, 2021

Kremowy żel pod prysznic Orchidea i wanilia

                              Kremowy żel pod prysznic Orchidea i wanilia



Hej Moje Myszki ;) 

Mamy kolejny rok ..Ja nie wiem kiedy rok 2020 mi uciekł...Tak szybko czas leci.

Powiem Wam szczerze że zastanawiałam się nad pisaniem bloga ...bo jak widać IG robi szał i dużo blogerek już nie opisuję swoich produktów / wycieczek na blogu. Ale po zastanowieniu się stwierdziłam że mój blog to taka forma mojego publicznego pamiętnika. Recenzji pewnie będzie mniej niż rok temu, bo  nie mam szczerze czasu na wszystko. Ale będę pisać bo kocham pisać dla Was a może dla siebie. 

A Wy dalej prowadzicie bloga ? Jak podchodzicie do tego ?   

Dziś Wam napiszę kilka słów o żelu ISANA z Rossmana za 2,99 zł :) 

 Jakiś czas temu kupiłam żel w Rossmanie za 2,99 zł jak większość  żeli firmy ISANA  .Znam te żele od lat, od lat je kupuję ale ten zapach miałam po  raz pierwszy . Żel znajduję się w butelce o pojemności 300 ml kosztuję 3 zł. Żel pięknie pachnie choć mam wrażenie że bardziej wanilią niż orchidea . Żel dobrze nakłada się na ciało, dobrze myje, dobrze się pieni oraz też łatwo i  przyjemnie spłukuje z naszego ciała. Skóra po nim jest nawilżona i pachnąca. Cieszę się że żel nie uczula, nie podrażnia , nie powoduje uczulenia. Żel jest tani i wydajny, spokojnie starcza na miesiąc użytkowania codziennie x 2 dziennie ;) Szczególnie polecam go rano :) Dobrze pobudza i orzeźwia :) 

Kremowy żel pod prysznic orchidea i wanilia z ekstraktem z kwiatu róży to optymalna pielęgnacja zapewniająca uczucie zadbanej skóry. Formuła z delikatnym kompleksem nawilżającym wyjątkowo łagodnie myje skórę i pomaga zachować odpowiedni poziom jej nawilżenia. Połączenie delikatnej pielęgnacji i kwiatowego zapachu sprawia, ze codzienna kąpiel pod prysznicem stanie się wyjątkowym przeżyciem.

Odczuwalna świeżość oraz wartościowe składniki, dzięki którym poczujesz się idealnie zadbana przez cały dzień . Kremowe żele pod prysznic marki Isana dostarczają Twojej skórze to, czego potrzebuje.

Produkt przebadany dermatologicznie


Znacie ? Używacie ? Jaki jest Wasz ulubiony zapach ? 

2 komentarze: