sobota, listopada 21, 2020

Biomed SuperWhite, pasta do zębów bez fluoru

Biomed SuperWhite, pasta do zębów bez fluoru




Hej Moje Myszki Kochane :) 

Dziś przychodzę do Was z kolejną małą recenzją :) 

Jak wiecie jestem osobą która bardzo dba o zęby,szczególnie mam świra na punkcie białych zębów.Testowałam wiele past,i pewnie będę testować dalej.Ale ostatnio nr 1 jest u mnie kokosowa pasta. Jest to produkt który jest zamknięty w fajnej
 " apetycznej " tubce z kokosem.Miłe opakowanie dla oka. 
Do tego muszę powiedzieć że pasta fajnie pachnie,ma fajna zbitą konsystencję i działa i to już po kilku myciach.


Cieszę się że pasta nie podrażnia moich dziąseł oraz że daje odświeżenie .
Jestem też zadowolona z składu,ciesze się że jest dobry,ma dużo składników naturalnych co w dzisiejszych czasach jest bardzo ważne .Nie zawiera SLS/SLES, parabenów, fluoru, syntetycznych aromatyzatorów i barwników.  
Moje zęby są bielsze,mam świeży oddech,czuje czystość na dłużej.
Pasta lekko się pieni dla jednych może być to zaleta dla innych wada.
Dla mnie jest to zaleta,bo dzięki temu też łatwiej ja wypłukać .
Pasta jest wydajna,spokojnie starcza na 2 miesiące,myjąc 2 x za dnia.Jest efekt,cena też nie duża bo koszt około 13 zł,wydajność też jest plus do tego dobry skład.
Czego chcieć więcej od pasty ? Ja polecam :) 




Używacie past kokosowych  ? Jakie macie metody na wybielanie zębów ? 

1 komentarz: