środa, marca 06, 2019

AA, Intymna, Advanced Med +, Specjalistyczna emulsja do higieny intymnej pH 3,5



AA, Intymna, Advanced Med +, Specjalistyczna emulsja do higieny intymnej pH 3,5





Hej Moje Słoneczka 😍 

Dziś przychodzę do Was z kolejnym szybki i krótkim postem. Dziś będzie o higienę intymnej. Ja jestem osobą jakby to napisać bardzo delikatna i dbam o siebie w tych strefach bardzo szczególnie gdyż czasem lubi się do mnie przytrzepic jakąś bakteria. Na szczęście od roku jestem zdrowa. Badam się regularnie do czego Was zachęcam. Pamiętajcie zdrowie ma się jedno.
Bardzo lubię delikatne emulsje, pianki do mycia miejsc intymnych z dobrym składem do tego bez zapachowe. I taki właśnie jest żel AA który skradł moje serce. 



Emulsja AA opakowana jest w wygodną butelkę z pompką,dzięki czemu szybko i sprawnie się ją aplikuje. Niestety konsystencja jest bardzo zbita i żelowa przez co spada z dłoni i część kosmetyku ląduje nie tam gdzie powinna. Skutkiem jest to,że emulsji szybko ubywa i nie jest wydajna. Praktycznie w ogóle się nie pieni jednak mi to nie przeszkadza. Po zastosowaniu czuję się odświeżona,a moje okolice intymne są dokładnie oczyszczone. W przypadku podrażnień sprawdza się dobrze i daje uczucie ukojenia. Dobrze radzi sobie przed infekcjami i bakteriami


ZALETY:

 -wygodne opakowanie z pompką
-łagodzi podrażnienia
-pozostawia uczucie świeżości
-dobrze oczyszcza i pielęgnuje okolice intymne
-radzi sobie z infekcjami
-cena ok 15 zł 


WADY: 

-zbyt gęsta konsystencja,która wyślizguje się z dłoni
-mało wydajna 

A Wy czego Uzywacie do mycia miejsc intymnych? 

Pozdrawiam ❤️ 



1 komentarz:

  1. Tego preparatu nie miałam. W tej chwili kończy mi się płyn z Avon, ale muszę go zmienić, bo jak za często używam tego samego to też coś może się przypałętać ;)

    OdpowiedzUsuń