środa, października 03, 2018

2018.09.22 - Katowice - Będzin Zamek ;-) Wycieczka nr 30 / 2018

2018.09.22 - Katowice - Będzin Zamek ;-) 

Wycieczka nr 30 / 2018 !








Hej Moje Słoneczka ! Jak tam ? Co u Was słychać ?

U mnie praca,dom,wycieczki i organizacja spotkania blogerek.

Dziś Wam napisze kilka słów o wycieczce nr 30 / 2018 ! Jesień w tym roku szukaliśmy w Będzinie na Zamku oraz w Katowicach :)

Nie będę Wam opisywać każdej minuty tylko ogółem ! 

Rano wstajemy a za oknem deszcz ! Mega wieje zimno ! Ale postanowiliśmy jak rok temu znaleźć SŁOŃCE ! Rok temu dojechaliśmy do Zamościa i słońce było w tym roku obraliśmy Śląsk na tapetę i też SŁOŃCE BYŁO ! 






Nasze zwiedzenie zaczęliśmy od Będzina i jego zamku .Zamek fajny,ładny ale malutki ;( Dość szybko się go zwiedza. Na szczęście łatwo do niego trafić,widać go z drogi.













Potem udaliśmy się na Katowicki Rynek.
Oczywiście punktem wycieczki były Krewetki  ! Które uwielbiam  !


Jedzonko drogie bo 38 zł za porcje ale w tym są cipsy,sos,naleśniki,salsa itp do tego kawa 10 zł i piwo 10 zł ale warte swojej ceny ! Polecamy ! 

Mój mąż pochłoną swoją porcje w 10 min ! A fanek krewetek nie jest :) 

Potem rynek,na rynku była jakaś impreza z okazji  Darmowego Dnia Komunikacji z czego my skorzystali i pojeździli tramwajami ;-)
 No niestety w Tarnowie tramwaje nie jeżdżą :( 










Koło 23 byliśmy w domku  ! :-) 

A Wy jakie macie plany na Jesień ?

My jeszcze postaramy się wykorzystać Polskę za pół ceny i pewnie już koniec.
Zimno a ja jestem zimorodek i nie lubie marznąć ;-( 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz