czwartek, lutego 01, 2018

VIS PLANTIS BASIL ELEMENT SZAMPON PRZECIW WYPADANIU WŁOSÓW 300ML

VIS PLANTIS BASIL ELEMENT SZAMPON PRZECIW WYPADANIU WŁOSÓW 300ML





Hej Moje Słoneczka ! :-*

Jak tam u Was ? 

Wiem ostatnio znów mało aktywna jestem,ale praca i dom są dla mnie na pierwszym miejscu.

Obiecuje że nadrobię ;)

Dziś przychodzę do Was z szamponem który pomógł mi ograniczyć wypadanie włosów.




Szampon znajduję się w opakowaniu 300 ml z klikiem,dzięki temu można łatwo operować ilością szamponu.Szampon jest prześwitujący ( bezbarwny ) pachnie trochu pokrzywą - ziołami  ale przyjemnie.Szampon jest bardzo wydajny.Plus też za to że buteleczka jest bezbarwna więc widać ile zostało produktu w środku ;) 



Bardzo dobrze się pieni oraz spłukuję.Myjąc włosy 2 x w tygodniu po około 1,5 miesiąca stosowania zauważyłam że moje włosy są mocniejsze,bardziej zadbane,mocniejsze oraz dużo dużo mniej ich wychodzi.



Jestem bardzo zadowolona z szamponu.
Ja go polecam :) 

A Wy znacie ten szampon ? 
Jakich szamponów używacie ? 



Kategoria 
Marka 
Pojemność 300 ml
Cena 19,99 zł

Opis produktu


Szampon wzmacniający przeciw wypadaniu włosów - Bazylia + NMF


Ocimum Basilicum Element to naturalny, ekologiczny ekstrakt pozyskiwany z bazylii, na drodze nowatorskiej metody biotechnologicznej stosowanej do tej pory głównie w farmacji. Badania kliniczne wykazały, że ekstrakt z bazylii znacząco zmniejsza wypadanie włosów u kobiet i mężczyzn cierpiących na łysienie androgeniczne, wzmacnia i odmładza skórę głowy, opóźnia utratę włosów i zagęszcza je.



SKŁADNIKI

SKŁADNIKI: AQUA, SODIUM C14-16 OLEFIN SULFONATE, LAURETH-2, GLYCERIN, COCAMIDE DEA, LAURAMIDOPROPYL BETAINE, POLYQUATERNIUM-70, PEG-40 HYDROGENATED CASTOR OIL, HELIANTHUS ANNUUS SEED OIL, COCOS NUCIFERA OIL, OCIMUM BASILICUM HAIRY ROOT CULTURE EXTRACT, PARFUM, DIPROPYLENE GLYCOL, GLUCOSE, SORBITOL, SODIUM GLUTAMATE, UREA, SODIUM PCA, GLYCINE, LACTIC ACID, HYDROLYZED WHEAT PROTEIN, PANTHENOL, DISODIUM EDTA, POTASSIUM SORBATE, SODIUM BENZOATE, CITRIC
 ACID, LINALOOL





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz