środa, czerwca 28, 2017

27.06.2017 SZCZAWNICA / Niedzica / Słowacja = Rodzinny wypadł ;)

27.06.2017 SZCZAWNICA / Rodzinny wypadł ;) 

Szczawnica – miasto uzdrowiskowe w województwie małopolskim, w powiecie nowotarskim, siedziba władz gminy miejsko-wiejskiej Szczawnica. Położone w Beskidach Zachodnich, nad potokiem Grajcarkiem




Niedzica, wieś w Polsce położona w województwie małopolskim, w powiecie nowotarskim, w gminie Łapsze Niżne. Miejscowość położona jest u pd.-wsch. podnóży góry Cisówki i Hombarku – szczytów Pienin Spiskich.





Hej MOje SłOneczka ! :*

Dziś przychodzę z krótkim postem ;)

Wczoraj byłam z moim mężem,bratem i synem mojego męża na wycieczce w Szczawnicy oraz w Niedzicy.

O Szczawnicy już tyle razy pisałam że hoho więc nie będę się jakoś rozpisywać.
Można poczytać o wycieczkach w kategorii podróże/wycieczki :)

Na wycieczkę pojechaliśmy na spontanie o godzinie 10 wyjechaliśmy z domu.
Po drodze zgarnęliśmy chłopaków i heja w drogę ;) 
Z Tarnowa do Szczawnicy mamy ok 130 km także ok 2 godziny jazdy.

A że byliśmy koło 12/30 to wiele czasu nie było więc poszliśmy w kierunku Słowacji.Trochu my zaszaleli by wydaliśmy ok 20 EURO 
( mieliśmy na czarną godzinę odłożone ) czyli własnie na taki spontan jak był wczoraj :)

Zakupiliśmy czekolady / piwa i słowackie gumy.
Nie poszliśmy na Palenicę bo było za daleko.Koło 18 udaliśmy się do Niedzicy na plaże i żeby jeszcze odpocząć ;) 

Koło 21 wyjechaliśmy z Niedzicy i po 23 byliśmy w Tarnowie :)
Także korzystamy z urlopu ile się da :) 
Bo w Sobotę mój mąż wraca do pracy a ja w poniedziałek :) 

Dziś siedzę w domu piszę tego posta plus gotuje sprzątam itp ;) a jutro ?? 
Się okaże rano jak wstanę  co będę robić ;) 

Także taki krótki wpis :) Może Was zachęcę do odwiedzenia tych miejsc ;)
A może ktoś tam jeździ ?? :) 

Buziaki !!! :* MIłych Wakacji !!! :*:* 

A teraz kilka zdjęć dla Was ;* 


















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz