niedziela, maja 07, 2017

Krosno - Stalowa Wola :) Krotki wypad ;) 3.05.2017 Michał Szpak / Piersi KONCERT

Krosno - Stalowa Wola :) Krotki wypad ;) 3.05.2017 




Hej moje słoneczka :* 
I po wielkim tygggooodniu majowym :) ???

Jak wiecie spędziłam go w rozjazdach i pracy :)

Dnia 3.Maja mieliśmy wolne z mężem brak planów i gotówkę w małej ilości na szaleństwo więc obraliśmy kierunek --- > Pikniki w terenie .




Więc udaliśmy się do Krosna na lotnisko na piknik rodzinny niestety szału nie było.Miałam okazję być 2 x w Krośnie na takich plenerowych imprezach i było super.Tu niestety czegoś brakowało :(






 Niby jedzenie,niby mała scena ( ale i tak brak muzy ) niby jakieś wesołe miasteczko ale nie było klimatu :( 






Po zjedzeniu oscypków i pieczonej kiełbaski wsiedliśmy do auta i obrali kierunek Stalowa Wola .






Informację znalazłam na stronie powiatu podkarpackiego że jest tam impreza z koncertami - Michał Szpak / Piersi.

Owszem nadłożyliśmy trochu KM dodatkowych gdyż jechaliśmy na około do Stalowej Woli ale warto było :) 
Trafiliśmy bez problemu.
Po drodze zjedliśmy obiad .




Impreza dobrze zorganizowana z dobrą ochroną plus jeszcze koło komendy policji.




Na miejscu przywitało mnie wesołe miasteczko :).
 A że jestem fanką to poszłam na Kamikadze :) Moje ulubione urządzenie :)











Potem jakieś jedzonko,piffko :) I zabawa :) 







Najpierw śpiewam Michał Szpak.Fajny koncert na żywo itp.






Po nim wystąpili Piersi i tu była tragedia bo był playback,I złe nagłośnienie wtopy za wtopą .Koło 22 wyjechaliśmy z stamtąd bo nadciągała burza.
Koło 1 w nocy byliśmy w domu :) 
Jechaliśmy przez Sandomierz w mega wielkim deszczu i burzy :) 
I to by było na tyle :) 

Jeszcze wczoraj byłam u mamy na urodzinowym grillu ;)









 Dziś wolne ale pada za oknem więc poświęcam go na sprzątanie,gotowanie,pranie :)
A od jutra praca....:(

A Wam moje kochane jak ten dłuugggii tydzień majowy minął ? :)

Buziaki :* 

P.S - Zaczyna się robić ciepło więc już taka aktywna na blogu nie będę :)
 Zapraszam na insta tam na bieżąco będę pisać co robię :) :D 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz