poniedziałek, grudnia 26, 2016

Projekt Blend-a-Med 3D White Luxe



Projekt Blend-a-Med 3D White Luxe






Hej Słoneczka :*

 Dziś przychodzę do Was z krótką notką na temat pasty 

Blend-a-Med 3D White Luxe



Pastę oraz pastę wybielającą ( dodatek ) dostałam w ramach bycia ambasadorką na portalu  

EverydayMe




To mój pierwszy projekt na tym portalu tym bardziej wygrana jest ogromną radością

Do wybielenia zębów podchodziłam już wiele razy i paski i płyny oraz pasty większego wow nie robiły..

No może poza paskami za 90 zł...ale cena jak dla mnie za duża i po jednym razie zrezygnowałam 

Tym bardziej się ucieszyłam że mogę przetestować dobrze znaną mi firmę 
Z produktami spotkałam się po raz pierwszy i jestem bardzo zadowolona
Pasta jest delikatna fajnie dobrze się pieni nadaję lekki posmak mięty nie podrażnia itp

Pastą druga wspomagacz wybielenia działa podobnie nie podrażnia mniej się pieni ale dobrze wypłukuję oraz daję uczucie świeżości na długi czas ;)
A jeśli chodzi o wybielanie zębów ..




To dopiero efekt zobaczyłam po ok 2 tygodniach mycia  2 x dziennie 
Ale jestem palaczem ( tzn ograniczyłam fajki do 3 sztuk dziennie z paczki dziennie ) ale jestem też herbaciarką ;D 




Uwielbiam herbatę mogłabym ją pić litrami ;) 
Ale działa jestem zadowolona ;)
Pasty są bardzo wydajne i działają :)

 Polecam :)

A Wy używacie past wybielających ?? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz