niedziela, stycznia 10, 2016

Każda kobieta pragnie czuć się piękna! - Firma Elogie Recenzja Maska kolagenowa z kawiorem i witaminami

Hej Słonka :) 

Te które śledziły mój poprzedni blog wiedzą że udało mi się nawiązać współprace z Firma Elogie 







Od firmy dostałam 3 paczki maseczek w ampułkach :)

 Maska kolagenowa z kawiorem i witaminami 
 Maska kolagenowa z kofeiną i witaminami 
 Maska kolagenowa z kwasem hialuronowym 

Jak się spisały ? 
Zapraszam do czytania dalej ;) 


A więc tak nigdy wcześniej nie miałam okazji testować takich maseczek w ampułkach ...
Hmm ciekawe opakowanie bardzo ładnie się prezentuję i powiem szczerze że maseczka idealnie nadaje się na prezent
Można je dostać na stronie producenta lub w sklepie douglas
Niestety nie mam wszystkich zdjęć bo przepadły wraz z blogiem który został usunięty...i nie mogę Wam wszystkiego pokazać a szkoda :( 
Wracając do maseczek to powiem krótko zrobiły na mnie bardzo pozytywne wrażenie :) 
Ale dziś recenzja jednej z trzech i padło na :

 Maska kolagenowa z kawiorem i witaminami ( Brak prywatnych zdjęć ) maseczka została już dawno użyta a zdjęć brak ;( 

Maska kolagenowa z kawiorem i witaminami odżywia, nawilża i ujędrnia skórę. Zawarty w niej kawior, wzmacnia barierę ochronną skóry i przyspiesza proces regeneracji. Chroniąc przed wolnymi rodnikami, skutecznie zapobiega powstawianiu zmarszczek. Skóra wygląda młodo i zdrowo.



 PRODUKT DOSTĘPNY W DROGERIACH DOUGLAS


Maseczka ..hmm ogólnie jest trochu " wodnista " ale ...na buzi dobrze się  rozsmarowywujebardzo ładnie pachnie ..jaki zapach ? Ciężko opisać ..ale przyjemny
Plusem maseczki jest to że nie trzeba jej spłukiwać ...Nakładamy na buzie i oddajemy się przyjemności 
Po maseczce zauważyłam że moja skóra jest delikatna jakby odbudowana 
Zmarszczki ? hmm nie mam ich jeszcze także ciężko mi powiedzieć w każdym razie tą maseczkę polecam z czystym sumieniem  

Cena takiej maseczki to ok 40 zł

Więcej Informacji : 

Maska kolagenowa jest luksusowym kosmetykiem redukującym objawy starzenia się skóry, przeznaczonym dla każdego typu cery na dzień i na noc.
Zawiera silnie skoncentrowane składniki najnowszej generacji.
Działa kompleksowo zapewniając:
  • Efekt świeżości
  • Radykalną poprawę wyglądu skóry twarzy
  • Niweluje zmęczenie
  • Przeciwdziała starzeniu
  • Rozjaśnia przebarwienia
  • Ujędrnia nawilża regeneruje
Unikalna formuła maski ułatwia wchłanianie składników ożywczych.


Sposób użycia:

  1. Oczyść skórę twarzy i dokładnie osusz
  2. Otwórz ampułkę i nanieś równomiernie na twarz. Zachowaj szczególna ostrożność w okolicach oczu
  3. Poddaj się chwili relaksu i poczekaj do całkowitego wchłonięcia
  4. Maseczka jest nowoczesną strukturą, nie potrzeba jej zmywać ani ścierać. Należy pozostawić do całkowitego wchłonięcia
Uwaga: Maska służy wyłącznie do użytku zewnętrznego
Należy unikać kontaktu z oczami.
Przechowywać w miejscu niedostępnym dla dzieci. W przypadku podrażnienia należy przerwać stosowanie maski.
Produkt przetestowany dermatologicznie.

Skład:

AQUA, BUTYLENE GLYCOL, GLYCERIN, CAVIOR, HYDROLYZED COLLAGEN, SODIUM LAURATE, GLYCERYL STEARATE, PHENYL TRIMETHICONE, PEG-40 HYDROGENATED CASTOR OIL, TOCOPHERYL ACETATE, XANTHAN GUM, PARFUM, METHYLPARABEN, PROPYLPARABEN, LINALOOL, HYDROXYCITRONELLAL, CITRONELLOL, BENZYL ALCOHOL, HEXYL CINNAMAL.
W produkcie zastosowano kompozycje zapachową: MUGUET 81069/V
Zawartość opakowania: żel kolagenowy x3 ampułki


Dziękuje firmie za zaufanie i produkty 
Moja ocena 5 /5 
 
A Wy znacie takie maski ?
Jak się u Was sprawdzają ?
 
Pozdrawiam :)
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz