środa, lutego 08, 2023

Hristina.pl - Naturalne Kosmetyki Hristina / REKLAMA / SPOTKANIE BLOGEREK / PREZENT / RECEZNJA

Naturalny żel pod prysznic do ciała i włosów mleko kokosowe 

Naturalny szampon wspomagający wzrost włosów 

Naturalna sól do kąpieli płatki śniegu





Hej Moje Myszki Kochane :)

Dziś przychodzę do Was z piękną pachnącą recenzją produktów od firmy  


Jest to firma która wsparła spotkanie blogerek które odbyło się 14 stycznia w Bochni ,gdzie zbierałyśmy karmę do schroniska dla zwierząt.
Każda z dziewczyn mogła sobie wybrać 3 dowolne produkty do testów.
Powiem Wam szczerze że długo się zastanawiałam co chce testować gdyż firma Hristina.pl ma bardzo duży i ciekawy asortyment . Po dłuższej analizacji wybrałam sobie 3 produkty i zaraz Wam opowiem kilka słów o nich ;) 




Kocham sole do kąpieli szczególnie w okresie jesienno - zimowym. Uwielbiam się wygrzewać w ciepłej wodzie z cudownym zapachem który unosi się w całej łazience . Sól która sobie wybrałam ma piękny zapach , cudownych olejków , dość szybko się rozpuszcza. Wystarczy  garść soli do ciepłej wody na pół wanny ,żeby poczuć się bardzo luksusowo , jak w spa , ale domowe spa jest zdecydowanie lepsze i tańsze :) Sól nie brudzi mi wanny , trochu zostaje lekko tłusty osad ale szybko schodzi podczas mycia wanny po kąpieli. Soli do kąpieli używałam 2 razy w tygodniu , moja skóra dobrze wchłania wartości z soli. Po kąpieli skóra jest gładka , nawilżona i lekko tłusta ( to taki efekt jakby nawilżenia)
Ogólnie jestem bardzo zadowolona. Skład soli jest super i do tego warto dodać że sól nie jest testowana na zwierzętach ! A ja to bardzo szanuje ! 

Dodatkowe Informacje : 

Naturalna morska sól do kąpieli jest bogata w minerały, które wspierają Twoją skórę. Wygładza i ujędrnia skórę, podczas gdy ty relaksujesz i czerpiesz energię z tego zabiegu w domu. 
Wysokiej jakości sól działa odświeżająco, głęboko nawilża oraz ujędrnia skórę. 

Stosowanie: Napełnić wannę co najmniej do połowy pożądanego poziomu. Wsypać garść lub dwie soli. Sól się szybko rozpuści w gorącej wodzie. Teraz jesteś gotowa na relaks! Upewnij się, że sól się dobrze rozpuściła, aby wszystkie olejki i zapachy mogły się uwolnić razem z parą. 

SKŁAD: SÓL MORSKA, OLEJEK JOJOBA, ALANTOINA, SOSNA ZWYCZAJNA, VETIVER, KRWAWNIK POSPOLITY, OLEJ MONOI



Od lat próbuje zapuścić włosy ! Ale moje włosy są jakieś uparte , nie chcą ze mną współpracować , czego ja od lat nie próbowałam nawet miałam okres picia drożdży ale fuj po tygodniu odstawiłam . Moje włosy jak już pisałam żyją własnym życiem ,ale w końcu znalazłam szampon który może nie pomaga mi w wzrostem włosów ( chyba już osiągnęłam limit długości włosów ) ale pomógł mi trochu je zagęścić . Po 3 tygodniach użytkowania szamponu moje włosy zaczęły lekko się zagęszczać , mniej wypadać i są bardziej podatne na układanie co mnie miło zaskoczyło . Szampon jest bardzo wydajny , nie powoduję łzawienia oczu , nie podrażnia moje skóry głowy oraz nie powoduję łupieżu ( co często się u mnie zdarza po zmianie szamponu do włosów ) . Szampon ma delikatny jak dla mnie skład , dobrze oczyszcza i myje moje włosy. Po myciu łatwo moje włosy można rozczesać ,nie są poplątane . Skóra głowy też mi się nie przetłuszcza więc super . Cieszę się że skład jest naturalny i że firma nie testuje swoich produktów na zwierzętach .

Dodatkowe Informacje :

Unikalna formuła przyspieszająca i wspomagająca wzrost włosów. Włosy dzięki temu są dłuższe, zdrowsze i grubsze. Dodaje błysk i objętość, poprawia teksturę. Wzmacnia, nawilża, zapobiega przesuszaniu się włosów i uszkodzeniom.

Wyprodukowano z naturalnych składników.

Stosowanie: Nanieść na mokre włosy i delikatnie masować, dopóki nie zacznie się tworzyć pianka. Spłukać. Można powtórzyć, jeżeli to konieczne. 

Jako środek pieniący używamy w naszych szamponach mydlnicę lekarską lub SAPONARIA OFFICINALIS. W średniowieczu była bardzo uznawaną rośliną leczniczą, przyspiesza gojenie się skóry przy takich chorobach, jak egzemy lub trądzik oraz usuwa szkodliwe toksyny z ciała. Również ma działanie pieniące.

SKŁAD: WODA, OLEJ JOJOBA, OLEJ RYCYNOWY, EKSTRAKT Z MYDLNICY LEKARSKIEJ, OLEJ Z AWOKADO, OLEJ KOKOSOWY, EKSTRAKT Z POKRZYWY ZWYCZAJNEJ, CETEARYL OLIVATE, SORBITAN OLIVATE, BATKTERIE FERMENTACJI MLEKOWEJ, EKSTRAKT Z ROZMARYNU, EKSTRAKT Z ALOESU, EKSTRAKT Z ŁOPIANU WIĘKSZEGO, OLEJ MONOI, OLEJEK ETERYCZNY Z DZIĘGIELA LITWORA


Naturalny żel pod prysznic do ciała i włosów mleko kokosowe


Wszyscy co mnie znają wiedzą że kocham kokos i że mogłabym się otaczać we wszystkim co kokosowe . Więc jak wybierałam sobie produkty do testów wiedziałam że coś kokosowego musi się znaleźć i się znalazło ;) Cudownie pachnący żel do ciała ale też można nim myć włosy bo jest z naturalnych składników , i ma bardzo krótki skład co mnie osobiście bardzo cieszy . Żel jest bardzo wydajny , dobrze się pieni i dobrze się spłukuje . Pozostaje piękny zapach kokosowy na ciele i na włosach . Włosy po żelu dobrze się rozczesują , żel nie powoduję łupieżu. Taki żel z szamponem 2 w 1 jest fajna opcja na wyjazdy wycieczkowe na weekend czy na wakacje / ferie bo oszczędzamy miejsce w walizce .  Żel jest naprawdę fajny , starczy na długo bo jest naprawdę wydajny no i ten cudowny zapach ! Jest mega ! I nie jest chemiczny ! 

Dodatkowe Informacje :

Żel pod prysznic dla całej rodziny, delikatnie oczyszcza ciało i włosy. Został wzbogacony o masło kokosowe, olejek migdałowy i oliwę z oliwek, które chronią skórę oraz włosy.

Stosowanie: Przed użyciem wstrząsnąć. Nanieść niewielką ilość na mokre ciało i dokładnie rozcierać, dopóki żel nie zacznie się pienić. Następnie spłukać wodą. 

Delikatne osady nie stanowią wady produktu.

Kosmetyki są naturalne i nie użyto w nich żadnych stabilizatorów. 

SKŁAD: WODA, OLEJEK MIGDAŁOWY, MASŁO SHEA, MASŁO KOKOSOWE, OLEJ Z OLIWEK, EKSTRAKT Z MYDLNICY LEKARSKIEJ, ALANTOINA, RETINOL, OCTAN TOKOFERYLU, EKSTRAKT Z BABKI ZWYCZAJNEJ, GERANIOL, KOKOS


Tak się prezentują 3 produkty które miałam okazje testować dzięki firmie Hristina.pl .Bardzo dziękuje za poznanie tych produktów i za możliwość wybrania sobie produktów do testów.

Was moich kochani zapraszam na stronę firmy bo myślę że każdy znajdzie coś dla siebie . A Walentynki tuż , tuż , więc czas pomyśleć o prezencie :) Pamiętajcie że same siebie też możecie rozpieszczać i kupować sobie prezent od siebie dla siebie :)


Strona Firmy Hristina.pl 

FACEBOOK FIRMY 


------


PREZENT
SPOTKANIE BLOGEREK
RECEZNJA 
REKLAMA 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz